Podcast gebruiken in het onderwijs

• Sjoerd (E-learning)

Ik denk dat videopodcasts beter bruikbaar zijn dan audioposdcasts, bijvoorbeeld om colleges op te nemen of stukken daaruit. Korte filmpjes zijn dan handiger en beter doorzoekbaar op onderwerp.

Bijvoorbeeld het uitleggen van een wiskundige vergelijking of het opnemen van een practicum.

Als jullie leuke voorbeelden kennen van podcasts die gebruikt worden in het Nederlandse onderwijs (middelbaar of hoger) dan kan ik daar een aantal voorbeelden van op de e-learning startpagina verzamelen.

• quqi

Op www.youtube.com staan veel onderwijsfilms als je Engelse zoekwoorden gebruikt, zoals ‘mathematics school ’, ‘history class’, ‘bullying prevention’ en ‘geography lesson’.

• Martin

Kids are naturally drawn to online games. If you are a parent, don't worry - these games are a great way to teach your youngster the basic shapes, days of the week, and math concepts. Eventually, these games will help them develop a deeper interest in math. Here are 6 great ideas for fun math games for kids(https://kids-math-games.com/addition-games/). You can also adapt these games to different levels of difficulty. You'll be surprised by how much fun you can have teaching your children.

• Ava

Every student faces difficulties in the beginning, and I was no exception. But I overcame them, and now I Pay To Do My Online Class, which is the best option for beginners in my opinion.